یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود VaySoft Video to EXE Converter v5.52 نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی به فایل EXE

 

اگر مایل هستید تا فایل های ویدیویی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا داده های ویدیویی شرکتتان را برای مشتریان نمایش دهید بهترین روش برای اطمینان از این که هرکسی می تواند فایل های ویدیویی را ببیند تبدیل آن ها به فایل های EXE است. VaySoft Video to EXE Converter برنامه ای است که فایل های ویدیویی را به فایل های خود راه انداز EXE  تبدیل می کند، فایل های EXE می توانند در هر کامپیوتری کپی شده و در ویندوزهای 2000, XP, 2003 Server ,Vista, Win 7 بدون هیچ برنامه دیگری نصب شوند. همچنین اگر شما تلاش می کنید تا از کپی رایت محصولات ویدیویی خود محافظت کنید، VaySoft Video to EXE Converter شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. VaySoft Video to EXE Converter در تولید و شخصی سازی فایل های خروجی exe به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال می توانید تصاویر آیکون خاصی را برای فایل exe در خروجی قرار دهید و همچنین تصاویرتان را برای قرارگیری در قبل و یا بعد از پخش یک ویدیو پیکربندی کنید. این برنامه از تصاویر با فرمت های JPG, BMP ,EMF و فایل های PNG و GIF پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید  اینترفیس خوش آمد گویی متحرک و یا بی قاعده ای را ایجاد کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

عکس های خود را توسط Caricature Photo To Cartoon v3.0.3283.37176 به تصاویر کارتونی تبدیل کنید


امروزه کاربران قادرند تا نیازهای مختلف کامپیوتری خود را با استفاده از نرم افزارهایی که به صورت آماده بسیاری از توانایی ها را در اختیار کاربران قرار میدهند را برآورده سازند. بسیاری از نرم افزارها در زمینه های مختلفی همانند طراحی وب و یا ویرایش تصاویر ، ابزارهایی را در اختیار کاربران خود می گذارند که نیازهای مورد نیاز آن ها را در زمینه لازمه برآورده می سازد. بیشتر نرم افزارهایی که به این شکل مورد استفاده کاربران قرار میگیرد در زمینه هایی می باشد که نرم افزارهای تخصصی آن ها دارای ابزارهایی می باشد که کارکرد با این ابزارها نیاز به داشتن تخصص خاص می باشد. از جمله این برنامه ها می توان به نرم افزارهای ویرایش عکس اشاره نمود.در این مطلب نرم افزاری را مرتبط با این موضوع به شما معرفی می کنیم. بسیاری از کاربران هر روزه در سیستم های خود عکس های جدیدی از خود و یا محیط اطراف خود را ذخیره سازی می نمایند که در بسیاری از مواقع نیز با استفاده از نرم افزارهای ویرایش و طراحی عکس همانند فتوشاپ اقدام به ایجاد تغییراتی بر روی این تصاویر می کنند. یکی از افکت هایی که مورد توجه بسیاری از کاربران و طراحان گرافیکی می باشند افکت کارتونی بر روی تصاویر است. در نرم افزارهای حرفه ای همانند فتوشاپ کاربران قادرند تا با ایجاد لایه های مختلف و متعدد بر روی یک تصویر و استفاده از افکت های لایه ای یک تصویر واقعی را به یک تصویر کارتونی تبدیل نمایند که این روش برای کاربران مبتدی بسیار مشکل است. Caricature Photo To Cartoon نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند یک تصویر واقعی را با چند کلیک به یک تصویر کارتونی حرفه ای تبدیل نمایند. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از چند کلیک تصویر مورد نظر خود را به یک  تصویر کارتونی تبدیل نمایید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Caricature Software می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

پاک سازی کامل تمامی ردپاها در ویندوز باTracks Eraser Pro 8.51

 

 

 

Tracks Eraser Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 9 خرداد 1390برچسب:, :: 12:53 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

رویایی کردن تصاویر با DreamLight Photo Editor 4.2 (قابل حمل)

DreamLight Photo Editor نام یک نرم افزار زیبا سازی تصاویر می باشد که انجام چندین چند کار دشوار را با استفاده از نرم افزارهای قدرتمندی نظیر فتوشاپ که ممکن است چندین ساعت به طول بیانجامد تنها در یک ثانیه و فقط با یک کلیک برای شما انجام خواهد داد .این برنامه که شامل ۱۲۸ افکت مختلف می باشد ، با دسته بندی کردن آنها ، دسترسی سریع شما به آنها را آسان تر گردانده است . این دسته بندی ها که هر یک شامل ۱۰ زیر شاخه می باشد عبارتند از : فیلتر نقاشی با مداد ، رویایی ، آب و هوا ، تکسچر ، رنگی ، ستاره ای ، هنری ، لبه و شیب .
یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار ، امکان استفاده از چندین افکت به صورت همزمان می باشد . به طور مثال شما می توانید نخست بر روی عکس مورد نظرتان فیلتر رویایی را استفاده کرده و پس از آن به وسیله فیلتر ستاره ، زیبایی آن را دو چندان کنید . بدین ترتیب شما هزاران انتخاب برای ساخت تصاویر جذاب و کاملا اختصاصی خواهید داشت که تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر خواهد بود .

 قابلیت های کلیدی نرم افزار Picget Magic Photo Editor 4.2:
- ویرایش تصاویر دیجیتالی
- بهره مندی از ۲۰۰ نوع مختلف الگو به منظور اعمال تغییرات بر روی تصاویر
- بهره مندی از ۶۰ نوع مختلف گل برای زیباتر کردن تصاویر
- افزودن ۱۲۰ نوع تصویر کارتونی برای جذاب کردن تصاویر
- افزودن متن به تصاویر
- افزودن ۲۰۰ نوع قاب مختلف برای تصاویر
- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 26905
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1